🔴🇹🇷 #BEYAZ | Beyaz Filo Oto Kiralama 2025/9 Bilanço Analizi | Zarardan Rekor Kâra 🧿

 



Beyaz Filo'nun Raporlarında Gizli 5 Şaşırtıcı Gerçek: Rakamların Çok Ötesinde Bir Başarı Hikayesi

GiriÅŸ

Karmaşık finansal raporlar çoğu zaman rakam yığınları gibi görünse de, dikkatli bir gözle incelendiğinde kurumsal strateji ve başarının büyüleyici hikayelerini ortaya çıkarabilir. Beyaz Filo'nun son finansal raporları da tam olarak böyle bir hikaye anlatıyor. İlk bakışta göze çarpmayan, ancak şirketin geleceği için kritik öneme sahip, ezber bozan ve etkili birkaç gerçeği gözler önüne seriyor. Bu yazıda, basit rakamların ötesine geçerek Beyaz Filo'nun finansal tablolarından çıkarılacak en şaşırtıcı beş temel bulguyu sizler için derledik.

1. Zarardan Rekor Kâra: İnanılmaz Bir Finansal Geri Dönüş

Beyaz Filo'nun sergilediği en çarpıcı performans, finansal sonuçlarındaki dramatik geri dönüş oldu. Şirket, 2024'ün ilk dokuz ayında 110.8 milyon TL net zarardayken, 2025'in aynı döneminde bu tabloyu tamamen tersine çevirerek 126.4 milyon TL net kâr elde etmeyi başardı.

Bu dönüşümün büyüklüğünü daha iyi anlamak için Brüt Kâr rakamlarına bakmak yeterli. Aynı dönemler karşılaştırıldığında, şirketin brüt kârı 92.51 milyon TL'den 391.73 milyon TL'ye fırlayarak dört kattan fazla bir artış gösterdi. Bu rakamlar, sadece bir toparlanmayı değil, aynı zamanda etkili yönetim ve stratejik kararların somut bir sonucu olarak dikkat çeken olağanüstü bir başarı hikayesini anlatıyor. Bu kârlılık, ilk bakışta durağan görünen ciro rakamlarının arkasındaki akıllı pazar stratejisiyle daha da anlam kazanıyor.

2. Büyüme Paradoksu: Ciro Benzer Kalırken Pazar Payı Nasıl Artırıldı?

Finansal tablolarda ilk bakışta kafa karıştırıcı görünen bir durum var: Beyaz Filo'nun toplam cirosu (Hasılat) neredeyse sabit kalmışken (2024'te 13.36 milyar TL, 2025'te 13.21 milyar TL), şirket pazar payını artırmayı başardı. Bu durum, şirketin gerçek performansının ciro rakamlarının gösterdiğinden çok daha güçlü olduğuna işaret ediyor.

Bu paradoksun açıklaması satış adetlerinde saklı. Türkiye sıfır araç pazarı aynı dönemde %9.15 büyürken, Beyaz Filo sıfır kilometre araç satışlarını %10.31 artırarak 13,855 adetten 15,283 adede çıkardı. Piyasadan daha hızlı büyüyen şirket, bu sayede ulusal pazar payını %1.63'ten %1.65'e yükseltti. Bu, enflasyona göre düzeltilmiş ciro rakamları tek başına tüm hikayeyi anlatmasa da stratejik bir başarının kanıtı niteliğinde.

3. Finansal Fırtınada Borçları Eritme Sanatı

Ekonomide finansmana erişimin zorlaştığı ve maliyetlerin arttığı bir dönemde Beyaz Filo, bilançosunu güçlendiren en önemli adımlardan birini attı: finansal borçlarını neredeyse sıfırladı.

Şirketin Konsolide Finansal Durum Tablosu'na göre, 2024 sonunda 63 milyon TL'nin üzerinde olan toplam kısa ve uzun vadeli finansal borçlar (Kısa vadeli borçlanmalar, Uzun vadeli borçlanmaların kısa vadeli kısımları ve Uzun vadeli borçlanmaların toplamı), 2025 Eylül sonu itibarıyla sadece 7 milyon TL'ye düşürüldü. Faaliyet raporunda da belirtildiği gibi, bu hamle şirkete "avantajlı bir pozisyon" kazandırarak finansal disiplin ve dayanıklılığının en önemli göstergelerinden biri haline geldi. Finansal borçların bu denli azaltılması, şirkete sadece bir savunma kalkanı değil, aynı zamanda bir sonraki bölümde göreceğimiz cesur büyüme adımlarını atabilmek için gereken esnekliği ve hareket alanını da sağladı.

4. Geleceğe Agresif Yatırım: Kârlılığın Ötesini Planlamak

Elde edilen kârlılığa rağmen Beyaz Filo, durmak yerine gelecekteki büyümesini garanti altına almak için agresif bir yatırım stratejisi izliyor. 2025 yılında atılan stratejik adımlar, şirketin sadece bugünü değil, yarını da planladığını açıkça gösteriyor:

  • Yeni Marka AnlaÅŸmaları: Chery, Omoda ve Jaecoo gibi markalarla yetkili satış ve servis bayilik sözleÅŸmeleri imzalandı.
  • Yeni Tesis Yatırımları: Balıkesir'de yeni bir plaza inÅŸa etmek amacıyla 70 milyon TL deÄŸerinde arsa satın alındı.
  • Stratejik Büyüme: Balıkesir ilinde "Edremit Mobilite Otomotiv Anonim Åžirketi" adıyla yeni bir baÄŸlı ortaklık kuruldu.
  • Sermayeye EriÅŸim: Gelecekteki yatırımları finanse etmek amacıyla 1.5 milyar TL'ye kadar tahvil ve/veya finansman bonosu ihracı için Sermaye Piyasası Kurulu'ndan onay alındı.

Bu eylemler, şirketin kârlılığı sürdürülebilir büyüme için bir yakıt olarak kullandığını ve net bir uzun vadeli vizyona sahip olduğunu kanıtlıyor. Bu geleceğe yönelik yatırımlar, şirketin sadece sıfır araç pazarındaki başarısına değil, aynı zamanda yıllardır ustalaştığı ve adeta bir kale haline getirdiği ikinci el pazarındaki derin köklerine de dayanıyor.

5. Sıfır Araçların Gölgesindeki Gizli Güç: İkinci El Müzayede İmparatorluğu

Beyaz Filo'nun sıfır araç satışlarındaki başarısı göz kamaştırıcı olsa da, şirketin temel direklerinden biri ve sektördeki gizli gücü, ikinci el pazarındaki derin uzmanlığıdır. Şirketin tescilli müzayede markası olan "Beyaz Sistem Müzayede", 2005 yılında kurulmuş olup sektörün öncülerinden biridir.

Bugüne kadar yaklaşık 170.000 ikinci el aracın satışını gerçekleştirerek kendini profesyonel ve güvenilir bir satış kanalı olarak kanıtlamıştır. Yenilikçi yaklaşımıyla 2008'de fiziki müzayedelere başlayan marka, 2012'de online katılımı da ekleyerek dijital dönüşüme ne kadar erken adapte olduğunu göstermiştir. İkinci el pazarındaki bu köklü uzmanlık, Beyaz Filo'nun genel dayanıklılığına, marka güvenine ve sektördeki farklılaşmasına önemli bir katkı sağlamaktadır.

Sonuç

Beyaz Filo'nun finansal raporları, ikinci el pazarındaki köklü gücünü temel alarak zorlu bir dönemde borçlarını eritip finansal disiplin sağlaması, bu sağlam zemin üzerinde pazar payını akıllıca artırması ve nihayetinde zarardan rekor kâra geçerek geleceğe yönelik cesur yatırımlara yönelmesiyle çok katmanlı bir başarı öyküsü sunuyor. Bu veriler, şirketin sadece zorlu koşullara adapte olmakla kalmayıp, aynı zamanda bu koşulları bir büyüme fırsatına çevirdiğini gösteriyor. Peki, otomotiv sektörünün gelecekteki zorlukları karşısında, Beyaz Filo'nun bu çok yönlü ve agresif büyüme stratejisi onu ne kadar sürdürülebilir kılacak?



🔴🇹🇷 #BEYAZ | Beyaz Filo Oto Kiralama 2025/9 Bilanço Analizi | Zarardan Rekor Kâra 🧿

Beyaz Filo Oto Kiralama A.Ş. 2025 İlk Üç Çeyrek Finansal ve Operasyonel Durum Raporu

Yönetici Özeti

Beyaz Filo Oto Kiralama A.Ş., 2025 yılının ilk dokuz ayında, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla finansal ve operasyonel performansında kayda değer bir iyileşme sergilemiştir. Şirket, 2024'ün ilk üç çeyreğindeki 110,8 milyon TL'lik net zararı, 2025'in aynı döneminde 126,4 milyon TL'lik net kâra dönüştürerek güçlü bir geri dönüşe imza atmıştır. Bu dönüşümde, hasılat seviyesinin 13,2 milyar TL bandında istikrarını korumasına rağmen, brüt kârın 92,5 milyon TL'den 391,7 milyon TL'ye yükselmesi belirleyici olmuştur.

Operasyonel alanda şirket, sıfır kilometre araç satışlarında Türkiye pazarının büyüme oranını geride bırakmıştır. Toplam pazar %9,15 büyürken, Beyaz Filo'nun satış adetleri %10,31 artışla 13.855 adetten 15.283 adede yükselmiş ve pazar payı %1,63'ten %1,65'e çıkmıştır.

Stratejik olarak 2025 yılı, yeni marka (Chery, Omoda, Jaecoo) bayilik anlaşmaları, Edremit'te yeni plaza yatırımı için arsa alımı, kayıtlı sermaye tavanının 2 milyar TL'ye yükseltilmesi, 1,5 milyar TL'lik borçlanma aracı ihraç izni alınması ve 11 milyon TL'lik nakit temettü dağıtımı gibi önemli adımlarla geçmiştir. Bu gelişmeler, şirketin büyüme odaklı stratejisini ve finansal sağlığını pekiştirmektedir. JCR Eurasia Rating tarafından "AA- (tr)" (Çok Yüksek Kredi Kalitesi) olarak teyit edilen kredi notu ve Fortune 500 Türkiye listesinde 203. sıraya yükselmesi, şirketin sektördeki konumunu ve itibarını güçlendiren diğer önemli göstergelerdir.

1. Kurumsal Profil ve Faaliyet Alanları

a. Åžirket Bilgileri

Beyaz Filo Oto Kiralama A.Ş., 1993 yılında faaliyetlerine başlamış ve 28 Mart 2012 tarihinden itibaren hisseleri Borsa İstanbul'da (BIST Kodu: BEYAZ) Ana Pazar'da işlem görmektedir. Şirketin ana faaliyet konusu, sıfır ve ikinci el araç alım-satımı ile satış sonrası servis hizmetleridir.

Bilgi

Detay

Ticaret Unvanı

Beyaz Filo Oto Kiralama A.Åž.

Merkez Adresi

Birlik Mahallesi Podgoritsa Caddesi No:1/1 Çankaya/ANKARA

Borsa İşlem Kodu

BEYAZ

Piyasa DeÄŸeri (30.09.2025)

3,34 Milyar TL

Ödenmiş Sermaye

99.687.500 TL

Kayıtlı Sermaye Tavanı

2.000.000.000 TL (2025-2029 dönemi için)

b. Faaliyet Modeli ve Markalar

Şirket, çok markalı bir yetkili satıcı ve servis sağlayıcısı olarak faaliyet göstermektedir:

  • Sıfır Araç Satışı: Peugeot, Citroen, Opel, DS, Renault ve Dacia markalarının yetkili satıcısıdır. 2025 yılında Chery, Omoda ve Jaecoo markaları için de bayilik sözleÅŸmesi imzalamıştır.
  • İkinci El Araç Satışı: Ankara'da bulunan "Beyaz Sistem Müzayede" markası altında, her hafta düzenlenen fiziki ve online açık artırmalarla ikinci el araç satışı gerçekleÅŸtirmektedir.
  • Satış Sonrası Hizmetler: Balıkesir ve Edirne'deki plazalarında yetkili servis hizmetleri sunmaktadır.

c. Ortaklık Yapısı ve Bağlı Ortaklıklar

Şirketin 30 Eylül 2025 itibarıyla ortaklık yapısı ve sahip olduğu bağlı ortaklıklar aşağıda özetlenmiştir.

Ortaklık Yapısı (30.09.2025) | Hissedar | Sermaye Payı (TL) | Oran (%) | | :--- | :--- | :--- | | Gökhan Saygı | 29.472.248 | 29,56% | | Gürkan Gençler | 26.963.400 | 27,05% | | Flap Kongre | 18.776.754 | 18,84% | | Halka Açık Kısım | 24.475.098 | 24,55% | | Toplam | 99.687.500 | 100,00% |

Bağlı Ortaklıklar (%100 Sahiplik)

  • Edirne Servis ve Otomotiv A.Åž.: Renault ve Dacia markalarının Edirne'deki yetkili satıcısı ve servis saÄŸlayıcısıdır.
  • Edirne Mobilite Otomotiv A.Åž.: 2024 yılında kurulmuÅŸtur.
  • Edremit Mobilite Otomotiv A.Åž.: 2025 yılında kurulmuÅŸtur.

2. 2025 İlk Üç Çeyrek Operasyonel Performansı

a. Sıfır Araç Satışları

Beyaz Filo, 2025 yılının ilk dokuz ayında Türkiye otomotiv pazarından daha hızlı bir büyüme sergilemiştir.

  • Toplam Satış Adedi: 2024'ün aynı dönemine göre %10,31 artışla 15.283 adet sıfır araç satılmıştır (2024: 13.855 adet).
  • Pazar Payı: Türkiye otomobil ve hafif ticari araç pazarındaki payı %1,63'ten %1,65'e yükselmiÅŸtir.
  • Stellantis Grubu (Peugeot, Opel, Citroen, DS): Balıkesir Plazası üzerinden 13.039 adet satış gerçekleÅŸtirilmiÅŸtir. Bu rakam, Stellantis Grubu'nun Türkiye'deki toplam satışlarının %8,22'sine denk gelmektedir.
  • Renault Grubu (Renault, Dacia): Edirne Plazası üzerinden 2.244 adet satış gerçekleÅŸtirilmiÅŸtir. Bu rakam, Renault Grubu'nun Türkiye'deki toplam satışlarının %2,05'ine karşılık gelmektedir.

b. İkinci El Araç Satışları

"Beyaz Sistem Müzayede" markası, şirketin ikinci el pazarındaki güçlü konumunu sürdürmektedir.

  • Toplam Satış Adedi: 2025'in ilk üç çeyreÄŸinde toplam 984 adet ikinci el araç satılmıştır. (951 adedi Beyaz Sistem Müzayede, 33 adedi Edirne Servis)
  • Beyaz Sistem Müzayede: 2005'te kurulan ve 2008'den beri kesintisiz haftalık müzayedeler düzenleyen marka, bugüne kadar yaklaşık 170.000 aracın satışını gerçekleÅŸtirmiÅŸtir. Müzayedelere www.beyazsistem.com üzerinden online katılım da mümkündür.

c. Satış Sonrası Hizmetler

Şirket, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak satış sonrası hizmetlerde de büyümesini sürdürmüştür.

  • Balıkesir Plaza (Peugeot, Opel, Citroen, DS): 2025'in ilk üç çeyreÄŸinde 5.487 araca servis hizmeti vermiÅŸtir.
  • Edirne Plaza (Renault, Dacia): Aynı dönemde 3.189 araca servis hizmeti vermiÅŸtir.

3. 2025 Stratejik Gelişmeler ve Kilometre Taşları

2025 yılı, Beyaz Filo'nun büyüme stratejisini destekleyen bir dizi önemli gelişmeye sahne olmuştur.

  • Yeni Bayilik AnlaÅŸmaları: Chery, Omoda ve Jaecoo markalarının yetkili satış ve servis bayilikleri için sözleÅŸme imzalanmıştır.
  • Plaza Yatırımları: Balıkesir'de yeni plaza yapımı amacıyla 70 milyon TL bedelle 2.857 m² arsa satın alınmıştır. Ayrıca, Stellantis Türkiye ile Edremit'te Peugeot, Opel ve Citroen markaları için yeni bir plaza yatırımına yönelik niyet mektubu imzalanmıştır.
  • Finansal Adımlar:
    • Sermaye Piyasası Kurulu'na (SPK) 1,5 milyar TL'ye kadar tahvil/finansman bonosu ihracı için yapılan baÅŸvuru 16 Mayıs 2025'te onaylanmıştır.
    • 12 Åžubat 2025'te ihraç edilen 200 milyon TL nominal deÄŸerli finansman bonosunun itfası 14 Mayıs 2025'te gerçekleÅŸtirilmiÅŸtir.
  • Kurumsal Hamleler:
    • Kayıtlı sermaye tavanı 2025-2029 dönemi için 2 milyar TL'ye yükseltilmiÅŸtir.
    • 2024 yılı karından ortaklara brüt 11 milyon TL nakit kâr payı dağıtımı tamamlanmıştır.
  • BaÅŸarılar ve Ödüller:
    • Fortune 500 Türkiye Listesi'nde 2024 yılı verileriyle 203. sıraya yükselmiÅŸtir.
    • Uluslararası Kredi Derecelendirme KuruluÅŸu JCR Eurasia Rating, ÅŸirketin Uzun Vadeli Ulusal Notunu "AA- (tr)" (Çok Yüksek Kredi Kalitesi) ve görünümünü "Stabil" olarak teyit etmiÅŸtir.
    • 2024 yılı satış performansıyla Opel, Peugeot ve Citroen markalarından "Türkiye ÅžampiyonluÄŸu" ve "Türkiye İkinciliÄŸi" gibi çok sayıda ödül almıştır.

4. Finansal Durum Analizi (30.09.2025 İtibarıyla)

Şirketin finansal tabloları, 30.09.2025 tarihli satın alma gücüne göre enflasyona göre düzeltilmiştir. Tüm tutarlar, aksi belirtilmedikçe Türk Lirası (TL) cinsindendir.

a. Konsolide Kapsamlı Gelir Tablosu Analizi

Şirketin kârlılığı, maliyet yönetimi ve operasyonel verimlilik sayesinde önemli ölçüde artmıştır.

Gelir Tablosu Karşılaştırması (01.01-30.09 Dönemi) | Kalem | 2025 | 2024 | Değişim | | :--- | :--- | :--- | :--- | | Hasılat | 13.216.233.600 | 13.360.467.721 | -1,08% | | Satışların Maliyeti (-) | (12.824.495.379) | (13.267.956.138) | -3,34% | | Brüt Kâr | 391.738.221 | 92.511.583 | +323,45% | | Esas Faaliyet Kârı / (Zararı) | 112.869.331 | (241.788.490) | Pozitife Geçiş | | Net Dönem Kârı / (Zararı) | 126.369.711 | (110.797.026) | Pozitife Geçiş | | Hisse Başına Kazanç | 1,26766 | (1,11167) | Pozitife Geçiş |

  • Hasılat stabil kalırken, satışların maliyetindeki düşüş brüt kâr marjını önemli ölçüde iyileÅŸtirmiÅŸtir.
  • Åžirket, 2024'teki esas faaliyet zararını 2025'te güçlü bir esas faaliyet kârına çevirmiÅŸtir.
  • Uygulanan doÄŸru finansman politikaları ve yatırımlar sayesinde, artan maliyetlere raÄŸmen 110,8 milyon TL'lik net zarar, 126,4 milyon TL net kâra dönüşmüştür.

b. Konsolide Finansal Durum Tablosu (Bilanço) Analizi

Bilanço, şirketin varlık yapısındaki stratejik değişimi ve finansal borçluluğundaki azalmayı yansıtmaktadır.

Bilanço Karşılaştırması | Varlıklar | 30.09.2025 | 31.12.2024 | | :--- | :--- | :--- | | Dönen Varlıklar | 2.110.840.286 | 2.426.564.466 | | Nakit ve Nakit Benzerleri | 451.973.689 | 905.375.630 | | Ticari Alacaklar | 405.471.023 | 737.487.284 | | Stoklar | 1.228.584.575 | 730.095.297 | | Duran Varlıklar | 1.062.358.597 | 763.791.465 | | Maddi Duran Varlıklar | 894.507.094 | 660.447.501 | | TOPLAM VARLIKLAR | 3.173.198.883 | 3.190.355.930 | | Kaynaklar | 30.09.2025 | 31.12.2024 | | Kısa Vadeli Yükümlülükler | 1.865.813.252 | 1.965.633.725 | | Finansal Borçlar (KV) | 7.014.593 | 57.784.955 | | Ticari Borçlar | 863.870.995 | 667.825.147 | | Uzun Vadeli Yükümlülükler | 30.087.193 | 64.156.279 | | Finansal Borçlar (UV) | 0 | 6.171.821 | | TOPLAM YÜKÜMLÜLÜKLER | 1.895.900.445 | 2.029.790.004 | | ÖZKAYNAKLAR | 1.277.298.438 | 1.160.565.926 | | TOPLAM KAYNAKLAR | 3.173.198.883 | 3.190.355.930 |

  • Varlık Yapısı: Dönen varlıkların toplam varlıklar içindeki payı %76'dan %66'ya gerilerken, duran varlıkların payı artmıştır. Bu deÄŸiÅŸim, büyük ölçüde yeni plaza yatırımları için yapılan arsa alımlarından kaynaklanan maddi duran varlık artışından ileri gelmektedir. Stoklar, satış beklentileri doÄŸrultusunda artış göstermiÅŸtir.
  • Borçluluk: Toplam finansal borçlar (kısa ve uzun vadeli banka kredileri) 63,9 milyon TL'den 7 milyon TL'ye gerileyerek önemli ölçüde azalmıştır. Bu durum, ÅŸirketin finansal riskini düşürmüştür.
  • Özkaynaklar: Net kârın etkisiyle özkaynaklar 1,16 milyar TL'den 1,27 milyar TL'ye yükselerek ÅŸirketin finansal gücünü artırmıştır.
  • Cari Oran: 1,23'ten 1,13'e düşmesine raÄŸmen 1'in üzerinde kalması, ÅŸirketin kısa vadeli yükümlülüklerini karşılama kapasitesinin yeterli olduÄŸunu göstermektedir.

c. Nakit Akış Tablosu Özeti

  • İşletme Faaliyetlerinden Nakit Akışları: Stoklardaki 498,5 milyon TL'lik artışın negatif etkisine raÄŸmen, faaliyetlerden 230,7 milyon TL net nakit giriÅŸi saÄŸlanmıştır.
  • Yatırım Faaliyetlerinden Nakit Çıkışları: Maddi duran varlık alımları nedeniyle 295,5 milyon TL net nakit çıkışı yaÅŸanmıştır.
  • Finansman Faaliyetlerinden Nakit Çıkışları: Borç geri ödemeleri kaynaklı 57,7 milyon TL net nakit çıkışı olmuÅŸtur.
  • Sonuç: Dönem başı 905,4 milyon TL olan nakit ve nakit benzerleri, yatırımlar ve borç ödemeleri sonrası dönem sonunda 452 milyon TL seviyesine gerilemiÅŸtir.

5. Risk Yönetimi

a. Kredi Riski

Şirketin kredi riski temel olarak ticari alacaklarından kaynaklanmaktadır. 30 Eylül 2025 itibarıyla ilişkili olmayan taraflardan 313,4 milyon TL ticari alacak bulunmaktadır. Vadesi geçmiş ancak değer düşüklüğüne uğramamış bir varlık bulunmamaktadır. Değer düşüklüğüne uğrayan 7,8 milyon TL'lik alacak için tam karşılık ayrılmıştır. Yönetim, mevcut alacaklar için ek bir risk öngörmemektedir.

b. Likidite Riski

Şirket yönetimi, fon kaynaklarını çeşitlendirerek ve yeterli nakit bulundurarak likidite riskini yönetmektedir. 30 Eylül 2025 itibarıyla 3 aydan kısa vadeli finansal ve ticari yükümlülüklerin toplamı yaklaşık 867 milyon TL iken, şirketin 452 milyon TL nakit ve nakit benzeri varlığı bulunmaktadır. Cari oranın 1'in üzerinde olması da likidite pozisyonunu desteklemektedir.

c. Kur Riski

Şirketin kur riski yönetimi etkin bir şekilde yapılmaktadır.

  • Net Yabancı Para Pozisyonu: 30 Eylül 2025 itibarıyla, ÅŸirketin 29 milyon TL deÄŸerinde net yabancı para varlık pozisyonu bulunmaktadır. Bu pozisyon ağırlıklı olarak USD ve EUR cinsinden nakit varlıklardan oluÅŸmaktadır.
  • Duyarlılık Analizi: Türk Lirası'nın USD ve EUR karşısında %10 deÄŸer kaybetmesi durumunda, ÅŸirketin yaklaşık 205 bin TL kâr edeceÄŸi öngörülmektedir. Bu durum, ÅŸirketin döviz kurundaki dalgalanmalara karşı korunaklı bir yapıda olduÄŸunu göstermektedir.
Daha yeni Daha eski